Zbliża się sezon letni, każda z nas chce wyglądać zgrabnie, ale nie mamy czasu na długie i wyczerpujące diety trwające tygodniami i miesiącami. Jeśli chcesz szybko schudnąć 7 kilogramów i już za tydzień być piękna i gotowa na plażę? Dieta jabłkowa to najlepszy sposób na szybkie zrzucenie zbędnych kilogramów!

Zastosuj dietę jabłkową, by schudnąć 7 kg w 7 dni. Znasz dietę jabłkową? Jabłka są źródłem pektyn, które wspomagają proces odchudzania. Posiadają również błonnik, który dodaje energii i wspomaga oczyszczanie organizmu. Jabłka posiadają witaminy A, B, C oraz kwasy cytrynowy i węglowy. Dieta jabłkowa daje świetne efekty i gwarantuje bardzo szybki spadek kilogramów. Dzięki jedzeniu jabłek czujemy mniejszy apetyt, jemy mniej oraz czujemy się najedzeni. Dietę można stosować maksymalnie 14 dni, gdyż jest ona bardzo niskokaloryczna i bardzo drastyczna.

Dieta jabłkowa – jadłospis
 
Dzień pierwszy – w ciągu pierwszego dnia możemy schudnąć nawet do 2 kilogramów.


Śniadanie – 1 duże jabłko, 1 mały jogurt naturalny, odrobina cynamonu. Pokrój jabłko na kawałki, wymieszaj z jogurtem i dodaj cynamon.

Obiad – 3 jabłka, natka pietruszki, 1 cebula, 1 jajko ugotowane na twardo, oliwa z oliwek, ulubione przyprawy. Pokrój składniki na kawałki i wymieszaj z oliwą, posyp ulubionymi przyprawami.
Kolacja – 2 duże jabłka.
Dzień drugi – w ciągu drugiego dnia możesz schudnąć kolejny kilogram.
Śniadanie –  2 duże jabłka, pół szklanki płatków owsianych, pół szklanki mleka. Zagotuj płatki owsiane z mlekiem, następnie dodaj starte na tarce jabłka,
Obiad – 2 duże jabłka, 250 gram piersi z kurczaka upieczonej na patelni z minimalną ilością tłuszczu, obsypaną ulubionymi przyprawami.
Kolacja – 2 jabłka.

Dzień trzeci – w ciągu trzeciego dnia schudniesz do 1,5 kilograma.
Śniadanie – 2 jabłka, kostka twarogu,
Obiad – 2 jabłka pokrojone w kostkę, zamieszane z sokiem z jednej cytryny oraz 2 łyżkami miodu, kostka twarogu,
Kolacja – kostka twarogu zamieszana z cynamonem i małym kubeczkiem jogurtu naturalnego.

Dzień czwarty – w ciągu czwartego dnia schudniesz 1 kilogram.


Śniadanie – 2 duże marchewki, dwa duże jabłka. Zetrzyj je na tarce, zmieszaj z odrobiną soku z cytryny,
Obiad – 2 duże marchewki, dwa duże jabłka oraz 250 gram piersi z kurczaka pieczonej na na patelni z minimalną ilością tłuszczu,
Kolacja – 2 pieczone w piekarniku jabłka z 2 łyżkami miodu i odrobiną cynamonu.

Dzień piąty – w ciągu piątego dnia schudniesz 1 kilogram.
Śniadanie – 2 duże jabłka, jedno ugotowane jajko na twardo,
Obiad – 1 pieczone w piekarniku jabłko, 2 pieczone buraki,
Kolacja – 2 duże marchewki, dwa duże jabłka. Zetrzyj je na tarce, zmieszaj z odrobiną soku z cytryny,

Dzień szósty – w ciągu szóstego dnia schudniesz do kilograma.

Śniadanie – 1 duże jabłko, mały kubeczek jogurtu naturalnego, odrobina cynamonu. Pokrój jabłko w kostkę i zmieszaj z pozostałymi składnikami,
Obiad – 3 jabłka, natka pietruszki, cebula, jajko na twardo. Pokrój wszystkie składniki w kostkę i zmieszaj w postać sałatki,
Kolacja – 2 duże jabłka.

Dzień siódmy – w ciągu siódmego dnia schudniesz do kilograma.


Śniadanie – 2 duże jabłka, pół szklanki płatków owsianych, pół szklanki mleka. Zagotuj płatki owsiane z mlekiem, następnie dodaj starte na tarce jabłka,
Obiad – 2 duże jabłka, 250 gram piersi z kurczaka upieczonej na patelni z minimalną ilością tłuszczu, obsypaną ulubionymi przyprawami,
Kolacja – 2 duże jabłka.

Ww. dieta jabłkowa jest bardzo niskokaloryczna, można ją stosować maksymalnie 14 dni w tym, że po 7 dniach należy stopniowo dodawać inne pokarmy, by nie mieć efektu jojo. Po zakończeniu diety jedz mniej i zdrowiej, wtedy zrzucone kilogramy nie wrócą.
Podczas diety jabłkowej pij co najmniej 2 litry czystej wody, odstaw kawę i herbatę.

Zobaczysz, że dieta jabłkowa spowoduje, że będziesz widzieć zmiany w wyglądzie każdego dnia! Już po 7 dniach znajomi i rodzina zauważą różnicę!