6 rad jak skutecznie spalać tłuszcz. Schudniesz 5 kg w 2 tygodnie!

     Postanowiłaś się odchudzać? Ćwiczysz systematycznie, ale nie widzisz elektów? Stosujesz dietę, ale wciąż nie schudłaś nawet kilku kilogramów? Zmień parę rzeczy a twój metabolizm gwałtownie wzrośnie. Schudniesz w 2 tygodnie nawet 5 kilogramów! Dodatkowo, jeśli będziesz stosować te zasady w codziennym życiu kilogramy nigdy nie wrócą!

   

Często sama dieta i ćwiczenia nie wystarczą, by szybko tracić kilogramy. Organizm potrzebuje dodatkowych bodźców, by organizm walczył z nagromadzonym latami tłuszczem. Stosuje te 8 sposobów, wszystkie na raz, bądź tylko wybrane, by przyśpieszyć proces spalania.


1) Odżywiaj się regularnie – jedz 5 posiłków, najlepiej co 3 godziny o stałych porach. Nie podjadaj pomiędzy posiłkami – dozwolone jest tylko woda, albo zielona herbata – koniecznie bez cukru. Badania wskazują, że jedzenie 5 mniejszych posiłków pozwala zgubić więcej tłuszczu, niż jedzenie 3 posiłków, jeśli dziennie zjadamy tyle samo kalorii.

2) Nie doprowadzaj do napadów głodu – jeśli przez wiele godzin nic nie jesz, to organizm przestawia się na oszczędzanie. Dostarczając po wielu godzinach porcje jedzenia organizm zaczyna to jedzenie magazynować i odkładać w postaci tłuszczu. Dodatkowo w czasie głodu z organizmu wydziela się hormon – kortyzol, który obniża zdolność organizmu do spalania tłuszczu.
3) Podkręć termogenezę – jedz białko, organizm w trakcie jedzenia posiłku i po treningu wytwarza ciepło, które zwane jest termogenezą. Jeśli ją podkręcisz, między innymi poprzez jedzenie wysokobiałkowych posiłków szybciej schudniesz.


4) Ćwicz co najmniej 30 minut – najlepiej ćwicz aerobowo z wykorzystaniem interwałów, czyli takie ćwiczenia, które angażują wiele mięśni, takich jak np. aerobic czy bieganie. Ważne, by trening trwał co najmniej 30 minut, bo dopiero po tym czasie zaczyna się spalać tłuszcz z organizmu.
5) Spożywaj spalacze tłuszczu (fat burnery) – nakręcają one termogenezę poprzez zawartość naradrenaliny oraz tyroksyny.
6) Substancje wspomagające spalanie – stosować możesz również inne substancje wspomagające m. in. CLA (pobudza do produkcji białek), L-karnityna (wiąże kwasy tłuszczowe), HCA (hamuje przemianę węglowodanów w tłuszcze).

Znacie jakieś inne sposoby, na szybsze spalanie tłuszczu? Zastosowałaś się do rad i schudłaś? Daj znać w komentarzach!

Pozdrawiam!